YUMMYPIX - W CZARNYM STUDIU, CZARNA KAWA

zdjęcie, fotografia kulinarna, kawa

Americano, Latte, Cappuccino i inne stały się ostatnio modelami podczas naszej sesji.
Znany producent kaw, firma Woseba zdecydowała się zrobić z nami sesję zdjęciową swoich produktów. Wiedziałyśmy, że czeka nas sporo pracy, ale nie mogłyśmy doczekać się już wszechobecnego aromatu czarnych ziaren.

Przedstawiciele firmy przywieźli do naszego studia dziesiątki kilogramów kawy w workach, kartonach i skrzyniach. Dla zapewnienia najlepszego efektu, do studia trafił również dwukolbowy, profesjonalny ekspres do kawy, którym zarządzał bardzo miły barista.

3 dni zdjęciowe zajęło nam przygotowanie zdjęć wszystkich typów kaw, we wszystkich możliwych kombinacjach, zarówno jeżeli chodzi o filiżanki jak i inne elementy kompozycji.

Po wykonaniu setek zdjęć przy najróżniejszych ustawieniach modeli oraz świateł i aparatu, mamy kilka przemyśleń, którymi chętnie się podzielimy:

Wydawać by się mogło, że kawa prosto z ekspresu będzie najlepsza do zdjęć. Wcale tak niestety nie jest. Ilość pecherzyków z powietrzem przeraziłaby każdego retuszera.

Wydaje Wam się, że zrobicie piękne warstwowe Latte w kuchni, a następnie przeniesiecie je do studia? Błąd! Kilka kroków i zostaje już tylko jedna warstwa.

Jak zrobić kompozycję z porcelany oraz wulkan kawy albo konstrukcję z samych ziaren?
Plastelina jest w tym celu idealna!

Klient chciałby pokazać, że ziarna kawy potrafią latać? Zestaw lamp studyjnych niestety nie zda tu egzaminu, ponieważ ich błysk jest zbyt długi, żeby zamrozić w locie cokolwiek.
W sam raz do takiego zadania przyda się zestaw kilku speedlightów. Potwierdzone.

Dzisiaj, popijając filiżankę kawy oglądamy sobie wykonane zdjęcia i gdy ktoś nas pyta: kawa czy herbata? Wykładamy kawę na ławę. Oczywiście, że kawa!

kawa_2kawa_1kawa_6kawa_4kawa_3



Porcja smakowitych zdjęć dla Ciebie!

Zapisz się do naszego newslettera, a co dwa tygodnie dostaniesz inspirujące zdjęcia z naszych sesji!

*Obiecujemy szanować Twój czas i nie wysyłać Ci reklam i zbędnych informacji.